• شنبه ٢٠ خرداد ١٤٠٢-١٦:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٩٢
سخنگوی شورا خبر داد؛

از ارائه گزارش محله گردی تا قرائت گزارش حسابرسی سازمان ها در صحن شورا

علیرضا نادعلی، از ارائه گزارش محله گردی ناصر امانی عضو شورا و قرائت گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص 5 شرکت و سازمان وابسته به شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به تشریح برگزاری یکصد و پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای ششم در روز یک شنبه تاریخ بیست و یکم خرداد سال 1402 از ساعت 8 لغایت 11 در محل تالار شورا پرداخت و گفت: ارائه گزارش توسط ناصر امانی عضو شورا در خصوص محله شوش واقع در منطقه 15 شهرداری اولین دستور جلسه خواهد بود.
نادعلی به ادامه بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی شرکت ها و سازمان های وابسته اشاره کرد و افزود: در این جلسه گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، سازمان مهدسی و عمران شهر تهران و سازمان سرمایه گزاری مشارکت های مردمی برای سال های مالی 96 تا 99 مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: در جلسه یکصد و پنجاه و سوم تعداد 10 پلاک ثبتی نیز از حیث باغ بودن یا باغ نبودن مورد بررسی شورا قرار خواهند گرفت.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: